czwartek, 4 czerwca 2015

RED shirt BLACK trousers BLACK sneakers RED lips. #simplicity is an art

RED shirt BLACK trousers BLACK sneakers RED lips. 

#simplicity is an art



Wraz z rozpoczęciem się miesiąca pełnego egzaminów,poprawek, urlopów przywitał nas dzień dziecka z 30 stopniowym upałem. Wszechogarniający zaduch i skwar całkowicie odebrały chęć do długich spacerów i wygrzewania się w wiosennym słońcu, co bardzo lubię. Temperatura zmusiła do zrzucenia kurtek, szalów czy wielu, harmonijnych warstw. Dominacja czerni całkowicie nie sprzyjała dobremu samopoczuciu w taką pogodę, ale dla niej mnóstwo można zdzierżyć :).

Kraciasta flanela- strój standardowego hydraulika, który wbrew pozorom, może dodać smaku i szykownie podkreślić kobiecość. Uwielbiam połączenie czerni z czerwienią, kojarzy mi się z klasyką i prostotą. Niewiele potrzeba, aby stylizacja była wystarczająco efektowna. Jako, że razem z czerwoną szminką, koszula stała się atutem tego ubioru, dopasowałam do niej czarne, obcisłe spodnie Levi's z zamkami po wewnętrznej stronie nogawki. Dopełnieniem ciemnej jednolitości zostały niskie Converse' y z podwójnym językiem. Na zwieńczenie dobrałam 'awiatory' z ciemnymi oprawkami, na nadgarstek- bransoletkę YES, a do ucha wczepiłam kolczyk w ciepłej, czerwonej kolorystyce.













koszula/shirt-             RESERVED
spodnie/trousers-       LEVI'S- SH
buty/shoes-                CONVERSE
bransoletka/bracelet- YES (CHARMS)
okulary/glasses-         I AM
kolczyk/earring-        ALLEGRO
szminka/lipstick-       BOURJOIS ROUGE EDITION 33


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz